Na ott hagytam abba, hogy találkoztam ugye A sráccal. Na, ez a téma ott tart jelenleg, hogy nem beszélünk. Nem értem igazából, hogy miért, mert én úgy éreztem, hogy tök jót dumáltunk. De ezek szerint mégsem lehettem túl szimpi. A talink után ráírtam fb-on, 3 napig el se olvasta az üzenetem, de üzenőfalára meg postolt ki képeket, zenét, stb... Nem értettem. Aztán visszaírt, de semmi olyat, hogy most gáz lenne, vagy utálna, sőt, ugyanúgy írt, mint tali előtt. Meg is örültem neki, mint állat, hogy mégse voltam unszimpatikus. Elköszöntünk, de azóta se keres. NEM ÉRTEM!!!! Mi a rák baja lehet? Totál megzuhantam, napokig ezen agyaltam, egy utolsó kis senkinek éreztem magam. Most viszont már úgy vagyok vele, hogy rohadtul nem érdekel, én nem fogok futni utána. Úgy néz ki, csak lelki szemetesnek kellettem, most hogy jobban van, már "nincs rám szüksége". Nekem ez jön le. Magyarázatot nem ad, igazából már nem is érdekel a dolog. Így jártam. :P

   Erre jött még rá az, hogy munkában ááááállandóan szívják a vérem. Mióta megy a pult, azóta csak a marakodás megy! Eszméletlen. Ráadásul egész nyáron nem voltam szabin se, meg ott a másik melóm is, szal totál elfáradtam már. Elvileg majd szeptemberben lesz 1 hét szabim, ami már rohadtul nem ártana, mert szétestem idegileg is, fizikailag is, érzelmileg is, mindenhogy. Szarul vagyok, röviden összefoglalva. Tegnap, meg már 2 hete is annyira kikészültem, hogy sírtam bent a cégnél. Kajak nem bírtam. Tök igazságtalannak éreztem egy csomó mindent, a pultos csajokkal se lehet normálisan kijönni, mindig a morgás megy, úgy meg szar ledolgozni azt a rohadt 8 órát (ami jó sokszor 9-10nek). De még így is kidolgozom ám a belem, sokszor 3 helyen kell lennem egyszerre, más meg veri a f@szát a 8 órájában. Már bocs, de frankón ez megy. Aztán tegnap gyűlés volt, főnök meg mondja, hogy elég fos a hangulat mostanság a csapatban, mondjuk el mi a gáz. Rám nézett, hogy meséljem csak el, nekem meg bekönnyesedett a szemem, aztán mondtam, hogy majd négyszemközt beszéljük ezt meg... A végén ki is mentünk, csomót beszéltem vele, nekem adott igazat csomó mindenben. De hogy nem tudjuk megváltoztatni az embereket, stb... Jó, kicsit megnyugodtam, hogy tudtam vele beszélni, sőt az egyik régió vezető is ott volt, ő is nekem adott igazat, megkérdezte egy csomó mindenről a véleményem, meg ilyenek. Pfú, már rohadtul nem a cégnél képzelem el magam pár év múlva. Alig várom, hogy elszabaduljak ebből a viperafészekből. :D

   Más... Beiratkoztam a cukrász suliba!!!! :D Rájöttem, hogy nekem ezt KELL csinálnom! És ezt is fogom! 8 hónapos a suli, az igazából szerintem marha kevés, de úgysem egy suliban fogom megtanulni a szakmát. El lehet menni szakmai gyakorlatra a tankonyhán kívül még pluszba. Már ki is néztem egy fagyizót (Sopronban a legjobb és legnagyobb fagyizó), meg egy csokiműhelyt, ahova jó lenne bejutni, még ha csak pár alkalommal is. ;) Mekkora buli lenne, te jóóó isten! :D Már nagyon várom. :D Na, de a suliról. Áprilisban lesz a vizsga, 5 modulból kell vizsgázni, aztán cső! :D Szerintem nem lesz vészes, de majd meglátjuk mi lesz még addig. Majd írok folyamatosan. ;) 9-én lesz az első óra, októberben meg az első gyakorlat. Wííííí :D Majd drukkoljatok nehogy leégjek! :D

   A tervek pedig a következők. Azt már írtam szerintem, hogy fagyizót akarok nyitni. Na ez most ott tart, hogy CUKRÁSZDÁT! :D Kinéztem egy nagyobb helyet, elég romos épület, kéne rá költeni azért, viszont olyan szépen meg lehetne csinálni! Uhh még áhh. :))) Nagy ablakai vannak, tök jó helyen is van, lehetne teraszt is kialakítani, van udvara is és belül is hatalmas! Régen mozi volt. :D Igen, Kövesden volt az is! :D:D:D:D Na, a probléma itt is fent áll, ugyanis már nem önkormányzati az épület, hanem a volt ált. sulis tesi tanárom vette meg, pár évvel ezelőtt, de semmit nem kezdett még vele. De nincs fent a csávó (egy 35 körüli pasiról beszélünk :D) fb-on, és nincs meg semmilyen elérhetősége sem. Úgyhogy most őt kajtatom, hogy mik a tervei, eladná-e a mozit, vagy mi a szitu, mert akkor úgy tervezek... De már csak ez körül pörög az agyam, hogy hogyan fogom berendezni, miket fogok sütni, milyen legyen a dekoráció, a terasz, az udvar, stb... :D Olyan terveim vannak öcsééééém! :D:D:D Ez a legnagyobb álmom, és ha sikerül megvalósítani, akkor uuuuuuhh de boldog leszek. :))))

   "I have a dream..."
(Martin Luther King - pont 50 éves ez a beszéde)