Na csá! :D

Gondoltam írok egyet, bár az utolsó bejegyzés óta megint eltelt egy csomó idő. :D Szal nagyvonalakban összeszedem most a dolgokat.

Volt ez a tetoválós csávós szitu, hogy nem jelentkezik. Na ez most ott tart, hogy ugyanúgy nem jelentkezik, sőt! Múltkor a buszvégen megláttam, elkezdtem mosolyogni rá, azt hittem odajön egy "mizu"-ra, de nem. Elfordította a fejét, és nagyon elmélyülten nézte a menetrendet amíg fel nem szálltam. Na akkor elöntötte a szar az agyam! Megnéztem a fb-ját, mondom írok neki egy üzenetet, hogy végülis mi a baja velem, mert rohadtul nem bántottam, sőt még én ápolgattam a lelkét. Aztán világossá vált a story, hát megint összejött a volt csajával. Oh mondom, gratulálok, ennyi eszed van hülyegyerek. Úgyhogy hagytam is, már abszolút nem foglalkoztat a téma, legyenek boldogok. De tuti nem fogok több megsebzett férfi szívet babusgatni.

Utána unalmamban (meg egy kicsit elkeseredésemben is), felregisztráltam badoora. :D Had ne mondjam, hogy az összes török barom megtalált a városból... Aztán írt egy srác, B. Tök jól eldumáltam vele, aztán kitalálta, hogy találkozzunk. Szombati nap volt, tökre vártam, bár nem akartam tőle semmit, nem igazán volt az esetem. Na, vasúton tali, első pofáraesés megvolt. Tiszta balfaszul beszélt. És akkor a falusiakra mondják, hogy hogyan beszélnek. :D Na mindegy, mondom úgyse akarok semmit, de megbántani sem akartam, hogy ott hagyom egyből. Elsétáltunk a Deák térre, hát tökre kínban voltam, mert menet közben meg felhívta a CSAJÁT!!! :D Mondom ilyen nincs. Dumàltunk egy kicsit, elszívtunk pár cigit. Aztán vmiért elindultunk hozzájuk, leültünk egy padra még dumàlni. Rendelt egy pizzát, kihozták, és akkor ilyet szól: "na gyere, zabálj". Mondom neee, ilyen nincs. :DDD Néztem ki a fejemből, hogy mi a faszt keresek én itt?! De még 1 órája se voltunk együtt, én meg nem "mertem" lelépni. Hozott vodkát. Na elkezdtem inni, mert már totál ki voltam idegileg. :D Mondtam neki, hogy induljunk el vmerre, mert unom már az ücsörgést. Elmentünk a Botanikus kertbe, ahol lekapott. Na, csókolni viszont jól csókolt. :D A bódult helyzetemet kihasználva meg hát szépen le is feküdtünk. Noooo comment plz, nekem azóta ég a fejem, hogy hogyan lehettem ekkora barom. :D Hetekig totál kivoltam, most meg már olyan szinten hidegen hagy az egész. Nekem csak ilyenek jutnak baszki. :D Meghalt a nekem szánt hercegem szerintem...

Még írtam a cukrász sulit, ami most ott tart, hogy rohadtul utálok bejárni, mert olyan szinten tanulunk, mint az oviban! Úgyhogy már alig várom, hogy vége legyen, meglegyen a kis papírkám, aztán cső! :D Nem jött össze az "ÁLOMHELY" sem, ezt írtam twitteren. Azóta sem találtam semmi jót, úgyhogy lehet elpályázok Osztrákiába. Vagy BP-re! :D Már csomót agyalok, hogy mi lenne a jobb, de nem billen semmere sem a mérleg. Megcsömörlöttem a munkahelyemen is, már alig várom, hogy év vége legyen, mert amennyi idegösszeroppanást idén kaptam b+... És most jön a java, a karácsony. Eszmèletlen miket meg nem vesznek az emberek! De jókat röhögök a pultban, mikor próbálkoznak a BUDGET szó kimondásával. :D "Szeretnék kérni 15dkg blüdzsé/budget/budzsé/bugett/bagett sonkát" :D De a pritaminos párizsi kimondása sem megy, az rendszeresen PRIKANTIKUS. :D Mondom jó, adok én azt is. :D Tiszta állatkert, komolyan. És néznek rám értelmesen, hogy miért mosolygok. :D

Fogalmam sincs mit akartam még írni... Befejezem is akkor, tiszta negatív lett ez az írásom. :D

Pá pupákok! :D