kb 1 hete, hogy rám írt fb-on egy ismerősöm. A lènyeg, hogy még hotdogról (xD) ismerjük egymást, és sosem találkoztunk. Lakott már Egerben, Debrecenben, meg már nem is tudom hol. :D De most lassan 1 hónapja itt van Sopronban, igaz eddig nem is beszéltünk. Aztán most hogy rám írt, mondta hogy jó lenne ha találkoznánk, mert szarul van, kidobta a barátnője. Nagyon undorítóan viselkedik vele, szegénykém meg úgy meg van roppanva, hogy szívem szerint szétverném a csajt!

Röviden annyi a story, hogy a csaj bejelentette, hogy már nem szerelmes, jobb lenne, ha szakítanának. Azóta meg szívja szegény srác vérét, már valami faszival is találkozgat, undorító, gerinctelen egy csaj... És nem költözik ki az albérletből, majd csak szeptember elejèn. Addig együtt kell èlnie vele. De olyanokkal cseszteti basszus, hogy csak néztem, nem akartam elhinni. Majdnem el is sírta magát, ne tudjátok meg mennyire sajnáltam... :(((( És olyan szar, mert tökre tehetetlennek érzem magam, pedig annyira segítenék neki. 

Megvárta velem az utolsó buszt, az esőben beszélgettünk, egy darabig csak ketten voltunk a pu-n. Egész romantikus is lehetett volna, ha ez egy randi lett volna, hehe. :D:D Nagyon kis cuki, szeretnivaló, tisztaszívű srác ám. És egy ilyet képes eldobni valaki. Hihetetlen... Mondjuk tökre azt éreztem, hogy nem vagyok neki szimpi, de aztán kiderült, hogy nem így van. :D Csak előtte páleszoztunk munkatársammal, aztán jah... :DDD Nem is én lennék. :D

Na mindegy, remélem még fogunk találkozni. ;)